środa, 9 października 2013

Magiczny Dolny Śląsk

Kto odwiedził Dolny Śląsk wie, że to miejsce, do którego chce się wracać. Jest to region, który zaskakuje na każdym kroku. Zamki, góry, piękne miasta, które czarują swoją architekturą. Zapraszam na fotorelacje z malutkiego wycinka Dolnego Śląska. Tym razem to były wędrówki po górach, bo góry są najpiękniejsze jesienią, więc zaczynajmy......

        Rozpoczęliśmy od Kopalni Złota w Złotym Stoku.






Ta część kopalni najbardziej mi się podobała, ubaw był po pachy przy niektórych tabliczkach






   
.................była i Kudowa Zdrój  




   A tutaj sprawdzaliśmy naszą kondycje









                                     Skalne miasto -CZECHY









                                    Tam dopiero musiał być widok

Był też motyw miłosny - Skalni Kochankowie




    Trzeba było na sam koniec jeszcze zdobyć Szczeliniec.







Nazwałam go "Oscypkowy" głaz



 Trzeba podstawić,żeby się nie przewróciło :)







No pewnie,że wrócicie nawet nie jeden raz.

Wypstrykałam 3 karty w aparacie i tak było mało;)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, widoki były piękne to i zdjęcia jakoś wyszły :)

      Usuń
  2. Oooo... niesamowity Dolny Śląsk... a Czechy... ahhh... aż chce się je odwiedzić...
    Widzę, ze wyjazd był w pełni udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsca piękne , zapadają w pamięci, naprawdę polecam :)

      Usuń
  3. Byłam dwa lata temu w tych samych miejscach,pierwszy raz po dwudziestu latach i zakochałam się ponownie!!!Mogłabym tam mieszkać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno wrócę tam nie jeden raz, bo jest jeszcze tyle miejsc, których nie widziałam.

      Usuń
  4. Wow! Ciekawa wyprawa!
    Nigdy tam nie byłam.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wybrać się w tamte rejony, bo naprawdę jest pięknie. A miejsca urzekają swoim pięknem

      Usuń
  5. i tez na pewno się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow śliczne fotki, powróciły wspomnienia bo byłam tam ale za czasów szkoły średniej ach może jeszcze kiedys się uda :) a z tymi tablicami to świetne też się uśmiałam dzięki.
    Świetne początki bloga ja też dopiero zaczynam, niestety nie z takim humorkiem ale zapraszam blogchmurki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i na pewno zajrzę do Ciebie, a wycieczkę na dolnyśląsk na pewno warto jeszcze raz zaliczyć, bo dostrzega się i docenia inne rzeczy niż jak było się w szkole. Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  7. hmmm to piękne tereny...spędziłam tam całe dzieciństwo...Dolny Śląsk jest magiczny...z Wrocławia wyemigrowałam do Katowic...obudziłaś moje wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zakochałam się w tej części Polski i na pewno nie jednokrotnie wrócę tam nie tylko w wspomnieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też taką wycieczkę sobie kiedyś sprawiłam, wrażenia były super.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne fotki:) aż mi się przypomniał wypad do Skalnego Miasta:)

    OdpowiedzUsuń