wtorek, 8 października 2013

3, 2,1, 0 Start ZACZYNAMY

Stało się. W końcu zdecydowałam się na swoja przygodę z blogowanie. Czy to jest dobra decyzja czy zła wszystko okaże się w praniu :). Chciałabym moi drodzy czytelnicy podzielić się z Wami tym co tworze w wolnych chwilach, gdzie podróżuje i co od czasu do czasu pichcę. Będzie mi bardzo miło jeśli będziecie do mnie zaglądać i zostaniecie ze mną na dłużej. Blogowanie to moja nowa przygoda , więc proszę o wyrozumiałość jeśli będą jakieś niedociągnięcia, bo wszystkiego uczę się od początku. Zapraszam do śledzenia moich  poczynań.

8 komentarzy:

  1. Myślę, że jest to znakomita decyzja... Życzę więc powodzenia w świecie blogerów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa i zabieram się do roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Dziękuję za odwiedziny i życzę szczęścia w losowaniu!
    Miłego blogowania, ostrzegam: wciąga! :)))
    Będę zaglądać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, własnie się tego obawiam,że nie będzie mnie można odciągnąć od komputera ;)

      Usuń
  4. Milo, ze mnie odwiedzilas !!!!! Zapraszam do zabawy-candy. Powodzenia i wielu inspiracji w blogowaniu!!!
    Pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów mam mnóstwo a co z tego wyjdzie zobaczymy . Pierwsze koty za płoty :)

      Usuń
  5. To i Ja dołanczam! :)
    Jestem ciekawa co n asm pokżesz.... :)))
    Zyczę Ci powodzenia w blogowaniu i dużo przy tym radości.............

    OdpowiedzUsuń