środa, 16 lipca 2014

LETNIE CANDY

Zapraszam bardzo serdecznie na moje letnie candy. Początek planowany był na pierwszy dzień lata, ale czas leci tak nieubłaganie, że jest troszeczkę później.

Co do wygrania:

- tabliczki do ziół 
- kulka  obklejona wakacyjnymi kamyczkami
- kaboszonowy naszyjnik z letnim wzorem.

Zasady:

1. Zostań obserwatorem mojego bloga, jeśli jeszcze nim nie jesteś  :)
2. Umieść na swoim blogu podlinkowany banerek (pierwsze zdjęcie)
3. Zostaw komentarz z chęcią udziału w zabawie,a  w komentarzu zaproponuj jakieś fajne miejsce gdzie niebanalnie można spędzić czas. 

Zabawa trwa do 28.08.2014, a ogłoszenie wyników 4 dni później.







ŻYCZĘ WSZYSTKIM UDANEJ ZABAWY :)

34 komentarze:

  1. No jasne ,że chcę wziąć udział :):) Śliczności takie aż grzech nie spróbować szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nie wiem czemu ale nie mogę banerka skopiować ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, staję i ja jeżeli mogę, banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    fajne miejsce do odpoczynku... ja uwielbiam marsz po górach stołowwych, polecam wszystkim, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc zapisuję się i ja :)
    Banerek na www.decustyle.blogspot.com
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się z wielka checia :) Banerek juz u mnie , a miejsce ? Dosc magiczne i spokojne https://www.google.pl/search?q=lanesborough+longford&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=LmzIU8TKLNSM7AaqvIGwCA&ved=0CAcQ_AUoAg&biw=1366&bih=643&dpr=1#facrc=_&imgdii=_&imgrc=9simmp-mfimw3M%253A%3BzBF4zh13Wj7ylM%3Bhttp%253A%252F%252Floughree.ie%252Fwp-content%252Fuploads%252F2012%252F06%252Flanesboro-bridge-at-night.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Floughree.ie%252F%3B916%3B332 dokladnie jak na zdjeciu Lanseborough w Irlandii nad rzeka. Niezwykle ciepla woda nadajaca bardzo przyjemny klimat nawet w chlodne wieczory i idealne miejsce na lowienie pieknych duzych ryb :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się i ja:)
    obserwuję a banerek u mnie na blogu.
    pozdrawiam wakacyjnie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ogromna chęcią zgłaszam sie po te cuda:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    A jeżeli chodzi o miejsce gdzie mozna fajnie spędzić czas to polecam Chorzowskie ZOO naprawdę super;)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję od dawna i chętnie wezmę udział w zabawie ;) mam nadzieję, że Ty również zapiszesz się na małe słodkości u mnie! ;) zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się zapisuję,obserwuję jako Agata Fleszar. Zapraszam do mojego miasta Przemyśl Miasto -Twierdza, a w pobliżu do zwiedzania dodatkowo forty, zamek w Krasiczynie, Arboretum w Bolestraszycach, minizooo w Buszkowiczkach, wioska fantazy w Kuńkowcach, sanktuarium w Kalwarii i wiele innych. Chętnie służę za przewodnika. Zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagrody wyśmienite, więc i ja chętnie się zapiszę...Może dopisze mi szczęście:)
    Obserwuję bloga, banerek znajdziesz na moim blogu: muliniane-cudenka.blogspot.com
    Miejsce do spędzania czasu to: paintball- swietna zabawa, troche adrenaliny....
    Kraków- wspaniale miasto, pełne zabytków
    E-mail juliahalaszko1999@vp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zaproszenie, zgłaszam się do zabawy :)
    Obserwuję bloga jako Agnieszka F., podlinkowany baner u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Moje ulubione miejsce do spędzania czasu... Hmmm, to zazwyczaj jakiś park, rosarium, palmiarnia albo inne ukwiecone tarasy, gdzie można w spokoju i ciszy zaszyć się z książką/myślami/marzeniami, czasem też z mp3 ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Sylwia s
    Baner tak : http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
    Moje ulubione miejsce na spędzanie wolnego czasu to Międzyzdroje.Morze,plaża,spokój,ciekawe muzeum figur woskowych .Czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzielnie ustawiam się w kolejce z nadzieją na wielkie szczęście czyli wygraną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, gdzie można odpocząć??? Na działce , na hamaku z książką.

      Usuń
  15. obserwuje jako Testerka Produktów
    banerek www.xtestowane.blogspot.com
    email xtestowane@wp.pl
    moje ulubione miejsce na spedzenie wolnego czasu? Moj balkon! Uwielbiam spedzac na nim wolny czas popijajac pyszna kawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo ładnego bloga jeśli chodzi o wygląd.
    Bardzo ciekawy.
    Zaobserwowałam go.
    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś zaobserwowała mojego. Dla mnie bardzo dużo to znaczy.
    Bardzo bym prosiła :)
    Link : http://martaandmarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również się zapisuję :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    obserwuję jako Sandi Cullen
    A co do pytania gdzie można niebanalnie spędzić czas ?
    Jeżeli chcesz odpocząć to polecam Jezioro Zalesie. Natomiast jeżeli chcesz pozwiedzać to polecam Toruń i jego Stare Miasto.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :) I ja sprobuję szczęścia :) A zapraszam do Kopalni Soli Wieliczka na trasę górniczą. Z kaskiem na głowie, górniczą lampką, z nadanym przydziałem pracy ruszasz w trasę i wykonujesz różne zadania. A to wszystko w podziemiach kopalni :) Super sprawa :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja w takim razie staję w kolejce. Pozdrawiam i dziękuję za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja się zapisuję :D
    niebanalnie spędziłam czas ostatnio w Ogrodzieńcu! i ruiny zamku, i super spacer, i park doświadczeń - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez ustawiam się w kolejce po cukiereczki,:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. To teraz czas na mnie :-)
    Ciekawe miejsce do odwiedzenia/zobaczenia to... Hmm... myślę, że Zamek Książ.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. No to i ja staję w kolejce,bo nagrody naprawdę super!
    Obserwuję jako Weronika Bednarz
    Banerek na bywiska.blogspot.com
    wiska-wiskaa@o2.pl
    A miejsce,które polecam to hm... ja jeżdżę co roku w góry-na wieś,jest to taka mała wioska,jest tam cicho,totalne odcięcie od internetu,telewizora,nawet zasięgu nie ma! I to jest właśnie super,mało samochodów,można się wyciszyć,polecam każdemu,nikt nie przeszkadza,możemy robić co chcemy i nie martwić się,że ktoś zaraz zadzwoni i każe nam gdzieś biec,albo coś robić! :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Miałam takie szczęście, że znalazłam mojego narzeczonego na innym skraju Polski, ja jestem ze śląska, a on z lubelskiego. Kiedy przyjechałam do niego po raz pierwszy - przepadłam. Tyle sielskich widoków nie ma nigdzie indziej, cisza tutaj jest najpiękniejszą muzyką :) W Lublinie kocham wszystko, kamieniste uliczki na rynku, szczątki na placu Po Farze, odrapane budynki z resztkami malowideł świadczących o ich dawnej świetności. Dla lubiących ciszę istnieje wiele zakątków poza miastem. Począwszy od mało odwiedzanych jeziorek, poprzez spokojne lasy, aż do polnych dróżek biegnących wśród zbóż.

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja staję w kolejce do Twojego candy :) niebanalne miejsce hmmm. Mnie się marzy taka kawiarenko-pasmateria, z taką sypaną kawą i herbatką. Dobrą jakosciowa, tanią i ciastkami, gdzie można by było przyjść z koleżankami dzielącymi wspólną pasję -> haft dzierganie, coś dobrego wypić (niekoniecznie alkohol) i pyszne ciasta, a przy okazji otrzymać jakiś rabat na mulinę czy cosik z naszym hobby związane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do miejsca to zaproponuję wycieczkę po lesie. tam może być i spokojnie i ekscytująco :)

      Usuń
  27. Wezmę udział :)
    banerek na moim blogu: memoriesandoblivion.blogspot.com
    Polecam spędzenie czasu w jakimś odludnionym parku na pikniku z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za zaproszenie do Twojego candy i ustawiam się w kolejce do niego :) wszystkie warunki spełnione :)
    Jeśli chodzi o wakacyjne miejsce, to z zagranicznych wycieczek polecam całym sercem Chorwację, w której byłam 4 lata temu i zakochałam się w jej klimacie i widokach, a z miejsc krajowych - wieś Zawoję przy Babiej Górze, klimat cudowny, a widok na górę z okna hotelowego niezastąpiony :)
    Pozdrawiam i dziękuję także za udział w mojej wakacyjnej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super te tabliczki do ziół :) Dziękuję za zaproszenie i chętnie się zgłaszam :)
    Baner na: http://love-yummy-cookie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne i pomysłowe prace.Troszkę się spóźniłam:) na candy, ale trudno. Dziękuję za zaproszenie, odwiedziny i udział w mojej "rozdawajce". Mam tylko taką prośbę abyś zadeklarowała pod swoim postem (w odpowiedzi) swój wybór, bo mam pewien plan w związku z losowaniem i nie wiem do którego koszyka Cię wrzucić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej, jak u Ciebie jest ładnie. Chętnie będę tu zaglądać w odwiedziny:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach! Chyba też muszę podobnie podpisać moje przyprawy!

    OdpowiedzUsuń