poniedziałek, 13 stycznia 2014

POŚWIĄTECZNE MIGAWKI I PODZIĘKOWANIA :)

Święta już za nami, więc można wrócić do codziennego rytmu życia. Dlatego nadrabiam zaległości, bo w okresie świątecznym jak pewnie wiele z Was nie maiłam na nic czasu. Chciałam bardzo podziękować moim blogowym koleżankom za to, że te święta były bardziej kolorowe. Zaliczyłam pierwszą wymiankę z Martą z bloga Życie jest piękne, za co jej serdecznie dziękuje.



Były jeszcze słodycze z których najbardziej zadowolona była reszta domowników.
A do niej poleciało :




Niesamowitą radość sprawił mi również Anioł kuchenny od Iwony z Anielskiego Zacisza. Musze go bardzo pilnować, bo wiele osób ma na niego chrapkę ;)




A mojej wymiennikowej paczki nie udało mi się sfotografować.

W tym roku na mojej choince pojawiły się piękne ozdoby z filcu, dzięki wygranemu Candy w Skarby Magielnicy .




Otrzymałam  również wspaniałego słonika na szczęście od Basi z bloga Pomarańcza i wanilia .



A to moje migawki świąteczne :)


Było pracowicie, ale jakbym mogła na co-dzień wykonywać taką prace byłabym najszczęśliwszą osoba na świecie :)







 Jeszcze raz dziękuje za te wspaniałości.


21 komentarzy:

  1. Piękne prezenty. Szczególnie urzekła mnie ta deska z jelonkami. Cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko same cuda :) Gratuluję cudnych rzeczy jakie dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prezenciki dostałaś, anioł jest super ale słonik jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te nispodzianki :))) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne upominki! :) Anioł chyba najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne nagrody i wymiankowe rzeczy. Najbardziej spodobał mi się aniołek kuchenny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to sie dzieje u Ciebie:)
    Ten blogowy swiat mnie tez ciagle raduje i zadziwia;)
    Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej... wszystko jest wspaniałe...
    A najbardziej podoba mi się Kuchenny Anioł który otrzymałaś...
    Ale i Twoje stworzonka są także piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pogratulować takich ślicznych podarunków :) A ta armia aniołów i dzwoneczków w pudełku wygląda imponująco - rzeczywiście pracowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne "migawki " :) robia wrazenie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, a ja zapraszam na :mikroauka.blogspot.com. Mam tam niespodziankę dla Ciebie, innego rodzaju.Mam nadzieję, że miłą;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna wymianka :)
    dziękuję za udział w candy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle cudeniek, że aż ciężko oczy oderwać o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wymianki :) Na chwilę zrobiło się dzięki nim świątecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że wymianki bardzo owocne. Anioł piękny, marzy mi się taki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudeńka ;) aż się świątecznie na chwile zrobiło mimo, że za chwilę już luty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie tu piękności, a ja wpadłam zaprosić na skromniutkie candy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy :)
    Wymianki widzę że się udały :p
    Zapraszam do mnie:
    http://moja-wytwarzalnia.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prezenty. Zarówno dane jak i otrzymane.
    Urzekł mnie anielski pomocnik w kuchennych pieleszach, ale i wieniec jest wspaniały.
    Nie można przejść również obok tej anielskiej gromadki. Cudne są :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń